Pruprietà è usi di a polvera redispersibile

Polvere redispersibile

U polvere di lattice redispersibile hè una dispersione in polveri fatta da emulsione di polimeru modificatu polimeru per asciugatura in spray. Hà una bona dispersibilità è pò esse riemulsificatu in una emulsione polimerica stabile dopu avè aghjuntu acqua. U spettaculu hè esattamente uguale à l'emulsione iniziale. Dunque, diventa pussibule di pruduce mortaiu seccu di alta qualità, migliorendu cusì e pruprietà di u mortaiu.

A polvere di lattice ridispersibile hè un additivu funzionale essenziale è impurtante per u mortar. Pò migliurà a prestazione di mortare, aumentà a forza di mortare, migliurà a forza di unione di mortare à diversi substrati, è migliurà a flessibilità è a deformabilità di resistenza di mortare, forza di cumpressione, forza di flessione, resistenza à l'abrasione, resistenza, adesione è capacità di retenzione di acqua. , funziunabilità. Inoltre, u polvere di lattice cù proprietà idrofobiche pò fà u mortare assai impermeabile.

dfg

A Figura 1 hè un diagramma di una polvere di latex redispersable.

Polvere di lattice redispersibile per mortare di muratura è di mortu di intonazione hà una bona impermeabilità, retenzione di acqua è resistenza à u congelamentu, è una forte resistenza di legame, chì pò risolve efficacemente a qualità di cracking è infiltrazione esistente in u mortere di muratura tradiziunale. prublema.

Materiale di pavimentu autunivellante è di pavimentu Materiale di latex redispersable hà una forza alta, bona cohesione / aderenza è flessibilità necessaria. Pò migliurà l'adesione, a resistenza à l'abrasione è a retenzione di l'acqua di i materiali. Pò purtà una reulugia eccezziunale, praticabilità è e migliori prestazioni di lisciu stessu à u mortaru autunivellante è à u massettu.

Tessile adesivu, agente di riunione di tile, u polvere di lattice redispersibile hà una bona aderenza, bona retenzione di l'acqua, un longu tempu di apertura, flessibilità, resistenza à i sag è bona resistenza à u congelazione. Pò purtà una alta adesività, alta resistenza à i slip è una bona operabilità di a custruzzione per u tessulu adesivu, adesivu di a capa fina è a giuntura di u filu.

U polvere di lattice redispersibile di mortare impermeabile aumenta a forza di u ligame à tutti i sustrati, riduce u modulus elasticu, aumenta a retenzione di acqua, riduce a penetrazione di l'acqua, è furnisce i prudutti cù una grande flessibilità, resistenza à l'ambiente è alta resistenza à l'acqua. sistema di sigillatura.

Morta di isolamentu esterno di parete esterna U polveru di emulsione redispersibile in u sistema di insulazione esterno di parete esterna aumenta a coesione di u mortare è a forza di legame à u pannellu di insulazione termica, in modu chì pudete cercà l'isulazione è riduce u cunsumu di energia. Per uttene a lavorabilità necessaria, a forza di flessione è a flessibilità in i prudutti di mortaiu isolanti per muri esterni, pudete fà chì i vostri prudutti di mortaiu abbianu una bona prestazione di incollatura cù una serie di materiali isolanti è a basa. In listessu tempu, aiuta ancu à migliurà a resistenza à l'impattu è a resistenza à e crepe di superficie.

nf

A Figura 2 hè un schema di una polvere di lattice ridispersibile.

Riparazione Mortiere Pane di lattice Redispersibile hà a flessibilità necessaria, u retrittu, a alta coesione, a forza flessibile adatta è a trazione. Fate chì u mortare di riparazione cumpone i requisiti sopra per a riparazione di u cimentu strutturale è non-strutturale.

U polvere di lattice redispersibile à u mortaiu interfaciale hè adupratu principalmente per trattà a superficia di u cimentu, u calcestruzzu aeratu, u mattone di sabbia di calce è u mattone di cenere volante. Cracking, sbucciatura, ecc. Rende l'adesione più forte, micca faciule da cascà è resistenza à l'acqua, è una resistenza eccellente à u gelu. Hà un effettu significativu nantu à l'operazione simplice, cunstruzione cunveniente.

I prudutti in polvere redispersibule sò numerosi in u mercatu, ma e so proprietà sò basamente listesse. Pò esse riassunti brevemente cume:

A polvere redispersibile hè una polvere furmata da emulsione di polimeru di secca per spray, ancu chjamata gomma di polvere secca. Questa polvera pò esse ridutta rapidamente à una emulsione dopu avè cuntattu cù l'acqua, è mantene e listesse proprietà cum'è l'emulsione originale, vale à dì, una film serà furmata dopu chì l'acqua si evapora. Questa film hà una alta flessibilità, alta resistenza à u clima è bona resistenza à parechji substrati. Linea di alta incollatura.

Stu tipu di pruduttu hè adupratu principalmente in campi di custruzzioni cum'è isolamentu di i muri esterni, incollatura di piastrelle, trattamentu di l'interfaccia, gesso legatu, stuccu in gesso, stuccatura di muri interni è esterni, maltu decorativu, ecc. Hà una vasta gamma di applicazioni è bona prospettivi di u mercatu.

A prumuzione è l'applicazione di polvere di lattice redispersibile hà rializatu assai a prestazione di materiali tradiziunali di costruzione, hà amparatu assai a coesione, a coesione, a forza flessibile, a resistenza à l'impattu, a resistenza à l'abrasione, a durabilità, ecc. Fate i prudutti di custruzzione cù a so qualità eccellente è u cuntenutu di alta tecnulugia per assicurà a qualità di i prughjetti di custruzzione.


Tempu di posta: 08-Jun-2019
  • twitter
  • linkedin
  • facebook
  • youtube