L'idrossipropil metilcellulosa hè dannosa per u corpu umanu? Cosa deve fà attenzione?

Hydroxypropyl methylcellulose ùn hè micca dannusu per u corpu umanu, hydroxypropyl metil cellulose hè sicuru è non tossicu, pò esse adupratu cum'è additivu alimentariu, ùn hà nisun calore, è ùn hà micca irritazione nantu à a pelle è i contatti con a membrana mucosa. In generale cunsideratu cum'è un ingaghjamentu permessu di ogni ghjornu di 25mg / kg, l'equipaggiu protettivu deve esse purtatu durante l'operazione.

E donne chì allattanu à u senu allattanu mentre usanu a droga, è ùn sò state segnalate reazioni avverse in i zitelli. Dunque, ùn ci sò micca contraindicazioni speciali per e donne incinte è lactanti. L'usu di l'ipromellosa in i zitelli ùn causa più reazioni avverse paragunatu cù l'altri gruppi d'età, cusì i zitelli ponu aduprà stu pruduttu in u listessu schema di l'adulti.

fgh

Infurmazione estesa

Caratteristiche di l'idrossipropil metilcelulosa

1. U più altu hè u gradu di polimerizazione di l'eteru di cellulosa, più grande hè u so pesu moleculare, è più alta hè a viscosità di a soluzione acquosa.

2. Più hè alta l'ingestione (o cuncentrazione) di etere di cellulosa, più alta hè a viscosità di a so soluzione acquosa. Tuttavia, attenti à selezziunate un ingestimentu adattatu durante l'applicazione per evità un ingrossu eccessivu è affetta à u travagliu di mortare è di cimentu. caratteristica.

3. Cum'è cù a maiò parte di i liquidi, a viscosità di a soluzione di etere di cellulosa diminuisce cù l'aumentu di a temperatura, è più alta serà a concentrazione di etere di cellulosa, più grande serà l'effettu di a temperatura.

4. A soluzione Hydroxypropyl methylcellulose hè di solitu un corpu pseudoplasticu, chì hà a proprietà di appassione di shear. A più grande a velocità di tagliatu durante a prova, più bassa a viscosità. Dunque, a coesione di u morteru diminuirà per via di a forza esterna, chì hè favurèvule à a custruzzioni di raschiatura di u mortaiu, resultendu in u mortaiu chì hà una bona fattibilità è coesione.

A soluzione di idrossipropil metilcellulosa mostra caratteristiche di fluidu newtonianu quandu a concentrazione hè assai bassa è a viscosità hè chjuca. Quandu a cuncentrazione hè aumentata, a suluzione mostra gradualmente caratteristiche di fluidu pseudoplasticu, è più alta a concentrazione, più evidenti a pseudoplasticità.


Tempu di posta: Mar-11-2020
  • twitter
  • linkedin
  • facebook
  • youtube