Applicazione di Polvere Latex Redispersibile

A polvere redispersibile hè una polvere furmata da emulsione di polimeru di secca per spray, ancu chjamata gomma di polvere secca. Questa polvera pò esse ridutta rapidamente à una emulsione dopu avè cuntattu cù l'acqua, è mantene e listesse proprietà cum'è l'emulsione originale, vale à dì, una film serà furmata dopu chì l'acqua si evapora. Questa film hà una alta flessibilità, alta resistenza à u clima è bona resistenza à parechji substrati. Linea di alta incollatura.

A polvere di lattice ridispersibile hè aduprata principalmente in campi di custruzzioni cum'è isolamentu di muri esterni, incollatura di piastrelle, trattamentu d'interfaccia, gesso di legame, gesso di stuccu, custruzzioni di stucchi di muri interni è esterni, maltu decorativu, ecc., Chì hà una vasta gamma di applicazioni è un bonu mercatu prospettive.

A prumuzione è l'applicazione di polvere di lattice redispersibile hà rializatu assai a prestazione di materiali tradiziunali di costruzione, hà amparatu assai a coesione, a coesione, a forza flessibile, a resistenza à l'impattu, a resistenza à l'abrasione, a durabilità, ecc. Fate i prudutti di custruzzione cù a so qualità eccellente è u cuntenutu di alta tecnulugia per assicurà a qualità di i prughjetti di custruzzione.

Polvere redispersibile

Attualmente largamente utilizati polimeri redispersibili in u mondu sò: Acetato di Vinile Acetate Polivinilic (VAC / E), Terpolimeru d'Etilene, Clorur di Vinile è Laurate di Vinile (E / VC / VL), Ester di Acetato di Vinile è etilene è ester vinilicu di acidu grassu superiore. polvere di gomma copolimeru (VAC / E / VeoVa), questi trè tipi di polveri di polimeru redispersibili dominanu u mercatu, in particulare acetato di vinile è polvere di gomma copolimeru etilene VAC / E, hà una pusizione di punta in u campu globale, è rapprisenta e caratteristiche tecniche di u redispersibile. in polvera. Da l'esperienza tecnica di l'applicazione di polimeri modificati à u mortaiu, hè sempre a migliore soluzione tecnica:

1. Hè unu di i polimeri i più aduprati in u mondu;

2. A più sperienza d'applicazione in u campu di custruzzione;

3. Pò rializà e proprietà reologiche necessarie da u mortare (vale à dì a lavabilità necessaria);

4. A resina polimerica cù altri monomeri hà e caratteristiche di materia volatile bassa (VOC) è di gas irritante bassu;

5. Hà e caratteristiche di ottima resistenza UV, bona resistenza à u calore è stabilità à longu andà;

6, cù alta resistenza à a saponificazione;

7, hà u più largu intervallu di temperatura di transizione di vetru (Tg);

8. Hà relativamente boni legami cumpleti, flessibilità è proprietà meccaniche;

9. Hà a più longa esperienza in produzzione chimica è cume mantene a stabilità di l'archiviazione in a produzzione di prudutti di qualità stabile;

10. Hè faciule cumminà cù u colloide protettivu (alcolu polivinilicu) di u rendiment

dbf

A Figura 1 hè una maghjina di a polvere ridispersibile venduta nantu à u mercatu

Caratteristiche di polvere ridispersibile

1. U polvere ridispersibile hè una polvere ridispersibile solubile in acqua. Hè un copolimeru di etilene è acetato di vinile, cù l'alcool polivinilicu cum'è colloide protettivu.

2. U polvere di lattice redispersibile di VAE hà una proprietà filmante, a soluzione acquosa à u 50% formanu una emulsione, è si forma un film plasticu cum'è dopu esse pusatu nantu à u vetru durante 24 ore.

3. U filmu furmatu hà una certa flessibilità è resistenza à l'acqua. Pò ghjunghje à i standard naziunali.

A polvere di latex 4.Redispersibile hà un altu rendimentu: hà alta capacità di unione è unica performance, resistenza à l'acqua eccezziunale, bona resistenza di legame, è dà à u mortare una resistenza eccellente alcalina, chì pò migliurà l'aderenza è a forza flessibile del mortare Oltre a plasticità, resistenza à l'usura. è praticabilità, hà una flessibilità più forte in u mortaiu resistente à e crepe.

Applicazione di polvere di latex redispersable in mortare di polvere secca:

◆ Murtale di muratura è maltu in gesso: A polvere di lattice ridispersibile hà una bona impermeabilità, ritenzione d'acqua è resistenza à u cunghjelamentu, è una forte forza di incollatura, chì pò risolve in modu efficace a crepa è l'infiltrazione esistenti in u murtale di muratura tradiziunale. E altri prublemi di qualità.

◆ Mortare autolivellante è materiale di pavimentu: u polvere di lattice redispersibile hà una forza alta, bona coesione, adesione è flessibilità necessaria. Pò migliurà l'adesione, a resistenza à l'abrasione è a retenzione di l'acqua di i materiali. Pò purtà una reulugia eccezziunale, praticabilità è e migliori prestazioni di lisciu stessu à u mortaru autunivellante è à u massettu.

◆ Adesivu in tile, agente di cunghjunzione di i tile: U polvere di lattice redispersibile hà una bona aderenza, bona retenzione di l'acqua, longu tempu di apertura, flessibilità, resistenza à i sag è bona resistenza à u congelazione. Pò purtà una alta adesività, alta resistenza à i slip è una bona operabilità di a custruzzione per u tessulu adesivu, adesivu di a capa fina è a giuntura di u filu.

◆ Mortiera impermeabile: u polvere di lattice redispersibile aumenta a forza di u ligame à tutti i sustrati, riduce u modulu elàsticu, aumenta a retenzione di l'acqua, reduce a penetrazione di l'acqua è furnisce i prudutti cun alta flessibilità, resistenza à u clima alta è alta esigenza di resistenza à l'acqua. Hà un effettu durabile di u sistema di tenuta cù i bisogni di ripellenza d'acqua è resistenza à l'acqua.

◆ Murtale d'insulazione di u muru esternu: Polvere di emulsione ridispersibile in u sistema d'isolamentu esternu di u muru esternu migliora a coesione di u murtale è a forza di legame à u pannellu d'isolamentu, in modu chì pudete cercà isolamentu mentre riduce u cunsumu d'energia. Per uttene a lavorabilità necessaria, a forza di flessione è a flessibilità in i prudutti di mortaiu isolanti per muri esterni, pudete fà chì i vostri prudutti di mortaiu abbianu una bona prestazione di incollatura cù una serie di materiali isolanti è a basa. In listessu tempu, aiuta ancu à migliurà a resistenza à l'impattu è a resistenza à e crepe di superficie.

◆ Reparazione Mortar: A polvere di latex redispersable hà a flessibilità, a retrazione, a alta cohesione, a flessione adatta è a resistenza à a trazione. Fate chì u mortare di riparazione cumpone i requisiti sopra per a riparazione di u cimentu strutturale è non-strutturale.

◆ Murtale Interfaccia: A polvere di lattice ridispersibile hè aduprata principalmente per trattà a superficia di u cimentu, u calcestruzzu aeratu, u mattone di sabbia di calcina è u mattone di cennere volante, ecc., Per risolve u prublema chì l'interfaccia ùn hè micca faciule da appiccicà per via di assorbimentu eccessivu d'acqua o di liscia , è u stratu di gesso hè viotu. Tamburino, cracking, peeling, etc. rende l'adesione più forte, ùn hè micca faciule à cascà è resistenza à l'acqua, è una excelente resistenza à u scongelamentu. Hà un effettu significativu nantu à l'operazione simplice, cunstruzione cunveniente.

A polvera redispersibile hè principalmente usata in:

Polvere di mastice di parete interiore è esterno, adesivo di tile, agente di cunghjunzione di tile, agente di interfaccia di polvere secca, mortar di isolamento di parete esterno, mortar autolivellante, mortare di riparazione, mortare decorativu, mortare impermeabile in isolante termico esterno. Tutte e mortiere sò aduprate per migliurà a fragilità è u modulu altu elasticu di i morti di cimentu tradiziunali, è di dà una megliu flessibilità è forza di legame tensile per resistere è ritardà a generazione di crepe in i morteri di cimentu. Perchè u polimeru è u mortar formanu una struttura di rete interpenetrante, un film di polimeru cuntinuu hè furmatu in i pori, chì rinfurza u ligame trà l'agregati è blocca alcuni di i pori in u mortar. Dunque, a malta mudificata dopu à l'indurimentu hà una prestazione migliore ch'è a malta di cimentu. Ci hè stata una grande migliuranza.


Tempu di posta: Mar-18-2018
  • twitter
  • linkedin
  • facebook
  • youtube